Proč přijmout kryptoměny právě teď

Share

Na tomto světě existují určitá pravidla a zákonitosti, které se opakují napříč obory i časem. Patří sem třeba i vývoj přijetí (neboli adopce) nové technologie, nového výrobku, myšlenky, směru, zkrátka jakékoliv inovace, celkovou populací či trhem. Tento fenomén zkoumají vědci a ekonomové již dlouhá léta a dá se říct, že dnes už přesně víme, jak bude postupovat adopce jakékoliv inovace.

Kryptoměny a blockchain jsou revolucí 21. století

 

Jednou ze zásadních přelomových inovací tohoto století jsou blockchain a kryptoměny. Ty za několik let zcela nahradí klasické peníze, ať už s tím teď někdo souhlasí nebo ne, ať už se kde říká nebo píše cokoliv. Pokud tedy aplikujeme obecně známou adopční křivku právě na kryptoměny, uvidíme, že se stále ještě nacházíme na samém začátku, kdy novou technologii přijímají první inovátoři.

V současné době je míra adopce kryptoměn v populaci okolo 1%, a pokud nějakou kryptoměnu vlastníte – gratuluji, jste doslova průkopníci nového odvětví a nové ekonomické éry, která přichází. Nicméně se k nám už nezadržitelně blíží druhá fáze, kdy na trh vstoupí časní osvojitelé a to zejména z oblasti bank, investičních fondů, firem, velkých investorů atd. Jsou to prvky, které u dalších lidí vzbuzují důvěru a způsobí, že se dle jejich vzoru následně masově přidá brzká většina, která si z časných osvojitelů vezme příklad. Jak trh posiluje a stává se bezpečnějším, přiláká k sobě i další velkou část populace, řekněme dav, který už ale přichází poměrně dost opožděně. Jakmile už má něco každý, stane se to standardem, je to bezpečné a ověřené, probudí se i poslední opozdilci, kteří doposud tvrdošíjně nevěřili a odolávali nebo o novinky zkrátka vůbec nemají zájem.

 


♥ TIP: Jak získat kryptoměny zdarma můžete zjistit v rubrice ZDE: http://www.kouzelnekruhy.cz/category/kryptomeny/ziskejte-kryptomeny-zdarma/


 

Opozdilci mají smůlu

 

Křivka a posloupnost přidávání jednotlivých skupin do trhu či odvětví není sama o sobě moc zajímavá, dokud se nepodíváme na to, kdo z rychlého přijetí inovace těží největší zisk. Nebude asi překvapením, že platí staré známé pořekadlo RISK je ZISK. Tak jako i v jiných případech, ti, kdo věří, když ostatní ještě pochybují, inkasují za svoji důvěru, odvahu a podporu největší odměny. Je to stejné, jako když podpoříte start-up firmy a koupíte si její podíly v době, kdy není jisté, zda z toho něco bude. Takové start-upové podíly se prodávají s obrovskými diskonty, takže už třeba hned při následném vstupu cenného papíru na burzu, jste již v mnohanásobném zisku. A to samé se děje nyní u kryptoměn. Opozdilci, jako vždy, mají smůlu – ti na adopci kryptoměn už nevydělají a budou v drtivé většině případů pouhými uživateli technologie

Očista dočista

 

Možná si říkáte, že kryptoměny v letošním roce zažívají propad a nevěříte, že mají budoucnost. Těch důvodů, proč to nyní takto vypadá, je opravdu mnoho. Dokud je trh malý, je velmi lehce manipulovatelný. Určitě každého napadá někdo, kdo by mohl chtít manipulovat nějaký finanční trh a taky proč. Stačí si představit velké hráče, kteří hodlají nastoupit do již rozjetého vlaku a potřebují, aby trochu zpomalil, když už přece jen kousek popojel. Než se ale doopravdy velcí hráči a instituce přidají, otestují skutečnou hodnotu trhu. Mají na to spoustu nástrojů – jak finančních, tak mediálních, politických atd. Cílem je tedy vyčistit trh od nereálných nadhodnocených ukazatelů a současně i vstoupit za co nejnižší ceny. Možná už chápete, proč se o kryptoměny doslova vede mediální válka. A taky proč se vyplatí nakupovat, když trh padá.

Pro jednoduché vysvětlení to myslím stačí, pravda je zkrátka taková, že PRÁVĚ TEĎ a už nikdy jindy, nebude pro běžného uživatele taková příležitost na budoucí zisky v maximální možné míře z přijetí kryptoměn. Prohlédněte si dobře obrázek adopční křivky kryptoměn a sami se rozhodněte, kdy chcete na trh vstoupit (jednou na něm skončíte tak, jako tak). Dobrým vodítkem vám může být korelace mezi pořadím vstupu na trh a mírou budoucího zisku :-)

 


 

Jak se můžete zapojit i bez velkých zkušeností?

 

 

 

Markéta